כך זה נראה: שטיינמץ וג'רופי ריגשו את אלפי החב"דניקים

דוד קליגר 9 Comment on כך זה נראה: שטיינמץ וג'רופי ריגשו את אלפי החב"דניקים

במעמד מרשים בהיכל מנורה יד אליהו התכנסו ובאו אלפים לחגוג את 'יום הבהיר' בחסידות חב"ד • באירוע שולב מופע מוזיקלי עם תזמורותו של דני אבידני יחד עם הזמרים מנדי ג'רופי, בערל צוקר ומוטי שטיינמץ

צילום: מאיר אלפסי
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במעמד מרשים במיוחד אמש (ראשון) בהיכל מנורה יד אליהו התכנסו ובאו אלפים לחגוג את 'יום הבהיר' בחסידות חב"ד – יא' ניסן, במעמד רבנים ואישי ציבור.

באירוע שולב מופע מוזיקלי מרשים עם תזמורותו המורחבת של דני אבידני יחד עם הזמרים מנדי ג'רופי, בערל צוקר, מוטי שטיינמץ ומקהלת "נרננה" ועל ההפקה היה מיכאל כפלין.

צפו בתיעוד מיוחד:



9 תגובות

מיין תגובות
  1. 9

    אמורים לראות בקליפ את שטיינמעץ שר משהו????

  2. 8

    אמורים לראות בקליפ את שטיינמעץ שר????

  3. 7

    לא בדיוק אלפי ולא בדיוק חב"דניקים

    1. למה סתם לקשקש מילים?
      אלפי חסידי חב"ד השתתפו בכנס ביד אליהו!! עם עובדות אי אפשר להתווכח, זה שבצד השני מנסים לצייר אותם כצד שולי זה מקנאות ! היום כולם יודעים שחב"ד זה משיח!

    2. דבר ראשון מה זה לא בדיוק אלפי? הייתי שם וכל האולם היה מלא עד כדי כך שלפחות כאלף חסידים נשארו בחוץ כיוון שנגמרו הכרטיסים בעמדות המכירה לייד האולם (ראיתי!) ואיזה עוצמות היו שם! זה כ"כ מרגש לראות את רבבת חסידי חב"ד מתכנסים לכבוד המלך (ורק חסידי חב"ד! אולי היו שם מאות בודדות של אנשים שאינם חסידים) לעומת זאת בכנס השני בארנה היה משעמם פשוטו כמשמעו מששעעמממם!!! (גם שם הייתי) בריקודים בקושי רקדו (משא"כ בכנס ביד אליהו אאוה איזה ריקודים פשוט תענוג -אפשר לראות בווידייאים

    3. מה פתאום לא חסידי חבד ולא אלפי? אז כמה אתה חושב שהיו שם? עשר עשרים אנשים מפת'אום!! הייתי שם וראיתי את הכל! כל המקומות באולם היו מלאים, בנוסף לכאלף חסידים שנותרו בחוץ ללא מקומות ישיבה!! (ראיתי אותם הם התחננו שיתנו להם להיכנס אפילו הם היו מוכנים לעמוד, אך מכיוון שדבר זה לא היה אפשרי אז בלית ברירה הם נותרו בחוץ, ואפשר לראות תמונות!) לעומת זה בכנס בארנה היו הרבה מקומות פנויים! (יציע שלם נותר פנוי! מי שהיה שם בטח שם לב שבצד ימין של הבמה היה יציע שלם פנוי!! בנוסף לעוד מאות רבות של מקומות בתוך הקהל שהיו פנויים) ולגבי העוצמות אין להשוות את הכנס השולי בארנה, לכנס הגדול – המעמד הגדול ביד אליהו, איזה עוצמות היו שם, פשוט מדהים ! ! !

  4. 6

    זה כלום לעומת מה שיהיה יום רביעי.. זה היה כנס רק של המשיחיסטים.. חכו תראו מה היהיה כשכל חב"ד ימלאו את ארנה בלי לבשאיר מקום אחד פנוי….

  5. 5

    זה פשוט בושה נראה לכם שזה מה שהרבי רוצה פילוג תחשוב על זה טוב
    חוץ מזה שהיה שני כינוסים עם בסביבות 8 אלף ביד אליהו=16-15 אלף
    ובארנה יש רק 11 אלף

  6. 4

    אין על מוטי.
    אבל למה לא רואים אותו שר?